۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   هدفون هندزفری اسپیکر   هندزفری بی سیم دو گوش   هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Redmi Buds 6 active BHR8389CN نسخه چین
هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Redmi Buds 6 active BHR8389CN نسخه چین
هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Redmi Buds 6 active BHR8389CN نسخه چین
هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Redmi Buds 6 active BHR8389CN نسخه چین
هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Redmi Buds 6 active BHR8389CN نسخه چین

هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Redmi Buds 6 active BHR8389CN نسخه چین

 رنگ
 تعداد
۱
 قیمت
۲,۱۹۰,۰۰۰ تومان

هندزفری بلوتوث Xiaomi Redmi Buds 6 active BHR8389CN نسخه چین
هندزفری بلوتوث Xiaomi Redmi Buds 6 active جدید‌ترین نسخه این سری هندزفری بوده که روانه بازار شده که دارای تکنولوژی حذف نویز مکالمات و بلوتوث نسخه 5.4 و درایورهای داینامیک با قطر 14.2 میلی متر است.

مشخصات هندزفری Xiaomi Redmi Buds 6 active
طراحی ایرفون های هندزفری شیائومی Redmi Buds 6 active به صورت Semi In-Ear بوده و به نحوی طراحی شده که بدون هیچ مزاحمتی در گوش شما قرار بگیرد. در طراحی این هندزفری اصول ارگونومیک به طور کامل رعایت شده است. وزن پایین هر هندزفری باعث شده تا در استفاده طولانی مدت گوش شما خسته و اذیت نشود.

هندزفری ردمی بادز 6 اکتیو دارای درایورهای داینامیک با قطر 14.2 میلی متر بوده که باعث شده بیس و صدای اکوستیک قوی تری به شما ارائه دهد و تجربه شنیداری لذت بخشی به ارمغان بیاورد. قابل ذکر است هندزفری بلوتوث Redmi Buds 6 active دارای 5 حالت صدای داخلی برای پاسخگویی به تنظیمات مختلف است. این حالت ها شامل Bass Boost, High Treble Boost, Vocal Boost, Volume Boost و default mode است.

هندزفری Xiaomi Redmi Buds 6 active دارای استاندارد IPX4 بوده که این هندزفری را در برابر پاچش آب مقاوم کرده است.
قابل ذکر است در بسته بندی هندزفری ردمی بادز 6 اکتیو کابل شارژ وجود ندارد.

میکروفون دوگانه با حذف نویز برای مکالمات
هندزفری Redmi Buds 6 active دارای میکروفون دوگانه برای مکالمه است.میکروفون های هندزفری ردمی بادز 6 اکتیو دارای قابلیت حذف نویز صدای باد هستند؛ این میکروفون ها می توانند تا 4 متر بر ثانیه نویز باد را در هنگام مکالمه کاهش دهند. این سیستم کمک می‌کند تا شما امکان مکالمه خیلی بهتری را داشته و کیفیت بسیار خوبی را تجربه کنید.

بهره‌مندی از بلوتوث نسخه 5.4 برای پایداری بیشتر

هندزفری شیائومی Redmi Buds 6 active دارای بلوتوث نسخه 5.4 است و می توان تفاوت اصلی آن را با نسخه های قبلی خود در پیشرفته‌تر شدن چیپ بلوتوث، تاخییر کم و بالا رفتن سرعت آن دانست. با استفاده از این هندزفری می توان تا فاصله ده متری (بدون هیچ مانعی از منبع پخش صدا) بدون افت کیفیت صدا را شنید و به موسیقی گوش داد. از دیگر قابلیت‌های بلوتوث نسخه 5.4 این است که اتصال پایدارتری داشته و امکان انتقال دیتا نیز با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد.

نکته دیگری که می‌توان در رابطه با این هندزفری عنوان کرد، این است که اگر گوشی شما نیز دارای نسخه 5.4 بلوتوث باشد، باتری استفاده شده از هندزفری و گوشی، کمتر خواهد بود. توجه داشته باشید، همان‌طور که گفته شد، این ویژگی تنها زمانی رخ خواهد داد که گوشی نیز مانند هندزفری دارای نسخه 5.4 بلوتوث باشد.

قابل ذکر است هندزفری بلوتوث Redmi Buds 6 active دارای گواهینامه سخت افزاری NetEase Cloud Music است که هنگام استفاده با برنامه NetEase Cloud Music انطباق افکت صوتی حرفه ای را ارائه می دهد.

کنترل بیشتر و راحت‌تر با پنل‌های لمسی
بر روی هندزفری شیائومی Redmi Buds 6 active ، پنل‌های لمسی قرار داده شده است که با لمس کردن این پنل‌ها می‌توانید کاربردهای مختلفی را که شیائومی برای شما در نظر گرفته است انجام داده و در کل کاربری راحت‌تری داشته باشید.
نحوه کار با این پنل‌های لمسی به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید برخی نیازهای خود را با آن‌ها بر طرف کرده و نیاز کمتری به خود گوشی داشته باشید. این پنل‌های لمسی روی ایرفون ها قرار داده شده‌اند. از جمله کارایی‌های مختلفی که با این پنل‌ها در اختیار شما قرار می دهند می توان به فعال کردن دستیار صوتی و ... اشاره کرد و به طور کلی کنترل بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

تا 30 ساعت پخش موسیقی با Redmi Buds 6 active و شارژ سریع
میزان شارژدهی برای ایرفون های این هندزفری جهت شنیدن موسیقی چیزی حدود 6 ساعت (با صدای متوسط) است؛ این مقدار با در نظر گرفتن میزان شارژ کیس به حدود 30 ساعت خواهد رسید. باید توجه داشت که این میزان از شارژدهی در شرایط آزمایشگاهی مورد سنجش قرار گرفته، و ممکن است که در شرایطی که شما از هندزفری استفاده می‌کنید، این اعداد کمی متفاوت باشد.

هندزفری بلوتوث Redmi Buds 6 active از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی کرده و شما می‌توانید با سرعت بالا هندزفری ردمی بادز 6 اکتیو را شارژ کنید. طبق گفته‌ی شرکت شیائومی شما با 10 دقیقه شارژ می توانید تا حدود 1 ساعت از این هندزفری استفاده کنید. برای شارژ هندزفری بلوتوثی Redmi Buds 6 active از درگاه تایپ سی تعبیه شده استفاده کنید.

قابلیت اتصال سریع Xiaomi Quick Connect Pop Up
یکی از قابلیت های ویژه هندزفری ردمی بادز 6 اکتیو قابلیت اتصال سریع Xiaomi Quick Connect Pop Up است. برای استفاده از این قابلیت کافی است کیس هندزفری را نزدیک گوشی خود کرده و درب آن را باز کنید؛ در این هنگام پنجره ای در گوشی شما ظاهر می شود که با ضربه زدن بر روی آن می توانید به هندزفری شیائومی Buds 3 متصل شوید.

البته این قابلیت برای گوشی های خاصی بوده که از این قابلیت پشتیبانی کنند؛ شرکت شیائومی اعلام کرده فقط چند گوشی Xiaomi 11, Xiaomi 11T Pro, Xiaomi 12, Xiaomi 12 Pro با این قابلیت سازگاری دارند.

نرم افزار اتصال به موبایل
برای استفاده از تمام قابلیت های هندزفری Redmi Buds 6 active می توانید نرم افزار اختصاصی Xiaomi Earbuds را از Google Play یا App Store دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید.

برندشیائومی
بلوتوث5.4
سایر ویژگی هاقابلیت شارژ سریع / گوش دادن به موسیقی تا حدود 30 ساعت / مجهز به حذف نویز مکالمات / دارای 2 میکروفن داخلی / قابلیت اتصال سریع Xiaomi Quick Connect Pop Up / دارای استاندارد IPX4
  امتیاز کاربران به:

هندزفری بلوتوث شیائومی Xiaomi Redmi Buds 6 active BHR8389CN نسخه چین

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط